Arī līderiem ir humors.


Šis tas, kas aizķērās no pēdējām LNT debatēm ar potenciālajiem Ministru prezidentiem. Šeit nekādas politiskas diskutēšanas no manas puses – tikai smaids sejā par to, ka arī viņi ir tikai cilvēki.

*„Man ir spēcīga sieviešu intuīcija.” /T. Ždanoka par to, kādēļ izvēlēta kā MP kandidāte/

*„Un trešais, kas vispār var būt arī pirmais…” /T. Ždanoka/ *„Un nepatikšanas ir ļoti lielas.” /J.Urbanovičš/

*„Nosauciet kādus atklātus melus, kas ir dzirdēti šajā priekšvēlēšanu laikā! Sāksim ar Šleseru”. Skaļi zviedzieni zālē.

*„Lembergs viens pats ir nulle.” /A.Lembergs/ *Visu var pārdot, tikai par labu cenu. (Tā it kā kāds plāno par sliktu.)

*„Es precīzi nezinu, cik maksā Latvenergo, bet es zinu, ka mums precīzi tas ir jāzina.” /T. Ždanoka/

*„Kur Jūs bijāt? Es tur biju vienīgā.” /T.Ždanoka R.Zīlem par ES pasākumu./Zīles atbilde – „Es cenšos strādāt maksimāli gan Rīgā, gan Strasbūrā. Man nav laika apmeklēt kokteiļdzeršanas.”

*„Es te atceros jaunības dienas, kad kopā ar Lembergu bijām…” /T.Ždanoka/ (Jauki, ka debatēs atrod laiku atmiņu stāstiem.)

*„Es kā labi audzināts cilvēks, arī jautāšu Lemberga kungam… Izrādījās, ka Jums arī bijusi trauksmaina jaunība…” /J.Urbanovičs arī atrod laiku atmiņu stāstiem/

*„Bagātība sākas tad, kad Jūs mīl sieviete un necieš veselība.” /A. Lembergs/

Komentēt

