Just For Fun 2. (New Year’s Edition)


Gads tuvojas beigām, un visi mēdz ap šo laiku apkopot visdažādākās lietas, kas notikušas. Tā kā mana dzīve pēdējā gada laikā apgrozījusies +/- Upīšielas 48.dzīvoklī, tad arī šeit ir ko apkopot. Šoreiz pavisam tikai dažas pērles no mūsu ikdienas sadzīves. Šeit gan vairāk sastopamas pērles no pēdējiem diviem mēnešiem, kad bija saņemšanās un atmiņa tās visas pierakstīt.
Jaunajā Gadā – novēlu visiem labu kompāniju, un atcerieties, ka smiekli paildzina dzīvi!

Priekā!
Jūsu 48!

*) Kika: “Kā mani kaitina, ka jūs runājat abas reizē!”
Kunga: “Tev ir divas ausis!”
*) Skatoties LNT šovu, Elīna T. “Reinikam nesāk atkāpties mati?”
Kunga: “Pamēģini Tu visu laiku skriet pret vēju!”
*) Indra: “Nekad nesmejies ar karstu ķirbi mutē!”
*) Kika ar Kungu skatoties filmu P.S. I Love You. Atziņa: Labāk nekāds džeks, nekā miris džeks.
*)[20:02:04] Kristīne Čukure: ha ha – man arī austiņas nočakarējušās – vadiņš raustās 
[20:02:04] Kristīne Čukure: nav jau istabiņas sindroms 
[20:02:15] Indra Svīķe: man ligzdiņa, vadiņš, austiņas, pleijerītis, un pati arī raustos 
[20:02:27] Indra Svīķe: nee, es raustos, tu kraties ;D
*) J: Kāpēc tev ir tāds dekoltē? A: Elīn, šitā parasti puiši uzsāk sarunas! Ā, nē. Viņi neuzsāk. Viņi vienkārši blenž.
*) Skatoties “Omen”, brīdī, kad mācītājā ietriecas šķēpam līdzīgs priekšmets, kas atlūzis no baznīcas.
Indra: “Nu varēja jau nedaudz reālāk!”
Elīna T.: “Reālāk tajā filmā? Tur bērnā ir iemiesojies sātans!”
*) Indras un Kungas saruna pirms gulētiešanas izvērsās no dziesmas par puķīšu spraušanu līdz “spraušanai uz gultu”. Pēc kādām 20 min. dzirdama čaboņa no Elīnu istabas. Indra: “Kāds nesprauž gultiņā!”
*) Kika: “Man šodien nepieciešama … ateja (?!) no darbiem.” Domāts – atiet no darbiem.
*) Indra par Kiku, kas izklaidējas dziedot ritmu līdzi dziesmām: “Zini – man liekas, ka pat ja Tevi ieslodzītu koncentrācijas nometnē, Tev tik un tā vienai pašai būtu jautri!”
*) Indra mēģinot saprast, ko saspiedusi kompī, kamēr runājās pagriezusies pret Kiku: “Tikai atstāj rokas uz pāris sekundēm bez uzraudzības, un atliek brīnīties, ko viņas sadarījušas.”
*) Kunga: “Kas es būtu, ja es nebūtu es?” Kika: “To prasi tu vai tava šizofrēniskā draudzenīte?”
*) Turpinot Elīnas K. šizofrēnijas tēmu, atklājām, ka viņas divas dabas ir māsa šizofrēniķe un brālis cirvis.
*) Elīna: “Man ir sajūta, it kā man galvā būtu spirāle. Ā, nē, tās ir manas smadzenes.”
*) Elīna nošķaudās. Kika: “Dievs, palīdz vārguļiem!” Elīna: “Jā, Tev jau palīdzēja.”
*) Kika: “Tu esi gaudojusi pret mēnesi?” Elīna: “Jā, pret jūliju!”
*) Diskusija par to cikos iet gulēt Jaungada naktī. Kika par piemēru stāsta “How I Met Your Mother” sēriju, kur bija gudra atziņa par to, ka “nothing good happens aafter 2 a.m.”. Elīna: “Man ir konkrēti pierādījumi par pretējo, kurus Tu neatceries!”

Komentēt

